Subject: Ed: Eelnõu kooskõlastamine
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 15:27:28 +0300

Teie:      31.05.2024 nr 1.2-2/58-1

Meie:    21.06.2024 nr JUR-3/2030-2

Tere

Ravimiametil on järgnev märkus eelnõu seletuskirja kohta. Eelnõu
seletuskirja lk 5 eelviimases taandes on viimases lause kohaselt igal
annusepakendil vajalik näidata teenusesaaja nimi, kellaaeg, ravimi nimi ja
annus. Ravimiamet selgitab, et personaalselt jaendatud ravimite
märgistamise nõuded on sätestatud tervise- ja tööministri 3. detsembri
2014. a määrus nr 69 „Ravimite apteegis valmistamise, jaendamise ja
kontrollimise tingimused ja kord ning apteegis seeriaviisiliselt
valmistatavate ravimite loetelu“ § 16. Ebatäpsuste vältimiseks eelnõu
seletuskirjas osaliselt loetletud andmete kohta on mõistlik ja vajalik
viidata kehtivatele personaalselt jaendatud ravimite märgistamise
nõuetele.

Lugupidamisega

Andrus Varki

Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja

+372 737 4140
+372 737 4142
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.